28. 5. 2015

Co vše umožňuje členská sekce?

Co vše vám umožní členská sekce na stránce www.lyoness.com/cz po zaregistrování se k Lyoness?

Do členské sekce se po zaregistrování k Lyoness dostanete kliknutím na tlačítko "Přihlášení" vpravo nahoře na stránce https://www.lyoness.com/cz a ve vaší členské sekci najdete vpravo nahoře tlačítka:

nákupní košík
kontakt na centrálu v České republice
• nové i starší zprávy od Lyoness
avatar - postavu v kolečku (níže návod, jak postavu změnit za váš portrét nebo logo)

Kliknutím na avatar se rozbalí menu, které má tato položky: 

moje jméno
moje ID
moje výhody
moje nákupy
moji přátelé
(pod touto záložkou registrujete pod sebe další a máte zde o nich přehled)
moje karty
(pod touto záložkou vidíte svou Cash Back Kartu)
moje patronáty
moje downloads
moje nastavení
moje oblíbené eshopy
moje poukázky
nákupní prostředky
(přehled o částkách, které se vám nasbíraly za nákupy a budou vám převedeny zpět na váš účet)
Shopping Points
(přehled o získaných bodech za nákupy - můžete je použít jako platidlo v eshopu od Lyoness)

Pod položkou "Moje nastavení" najdete stránku, kde můžete vložit fotografii vašeho portrétu a namísto postavy se bude v avataru zobrazovat váš portrét.

Také tam uvedete účet, kam vám má Lyoness převádět peníze z Cashbacku.


Proč jsem u Lyoness? 

Registrovat se k Lyoness